    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umorzenie postępowania przed rozpoczęciem rozprawy (kpk)?
    Date: Tue, 12 Feb 2008 13:49:56 -0800 (PST)

    On 12 Lut, 09:01, "Kaiser Souza" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > no cóż, chyba chodzi Ci o art. 339 kpk - par 3 pkt 1 lub 2, tyle że Sąd nie
    > robi tego na wniosek a z urzędu (oczywiście wniosek można sobie zawsze jakiś
    > złożyć :)
    >
    >  W sprawie o pomówienie chciałem go zastosować

    > znaczenie,
    >
    > no może się pojednasz to sąd umorzy....
    >
    > pzdr
    > mk

    Wiekie dzięki za sugestie. A więc tak, na sprawie druga strona
    proponowała ugodę, czyli oskarżyciel. Odpowiedziałem, że nie ma takiej
    opcji, co sędzinę trochę zdziwiło. Krótko mówiąc druga strona jakby
    nie chce rozstrzygac o meritum gdzie mam rację, chcieliby zatuszować
    sprawę i wynajęli do tego renomowaną kancelarię.
    Przygotowałem pismo pod tytułem wniosek o umorzenie postępowania z
    powodu oczywistego braku faktycznych podstaw oskarżenia, ...którego
    nie złożyłem. Skladanie wniosku, który będzie odrzucony wydało mi się
    średnim rozwiazaniem, bo jednak praktyka jest, że takie postępowanie
    rozstrzyga się merytorycznie. czyli wniosę to samo ale pod innym
    tytułem, czyli odpowiedzi na oskarżenie.

    Pzdr,