  • Data: 2006-07-15 16:51:12
    Temat: Re: Umieszczenie szyldu na scianie wspolnej kamienicy
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ebay" <l...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:evuao3dhgloy.al78jfrwx3eh.dlg@40tude.net...

    > No nic pozostało mi tylko czekac co dalej mój sąsiad bedzie wymyślał, dziś
    > pierwsza noc kiedy ten szyld (litery ze styroduru oświetlone trzema
    > halogenami) będzie świecił i jestem pewien że właśnie na to świecenie będą
    > najbardziej narzekać ponieważ oni w swojej części mieszkają a ten szyl
    > jest
    > zaraz pod jednym z ich okien.

    Dałeś ciała na calej lini i czym prędzej dogadaj się z sąsiadem albo narobi
    Ci smrodu.
    Po pierwsze nie dogadałeś się z nim przed montażem, po wtóre nie dokonałeś
    zgłoszenia i/lub nie uzyskałeś zgody wydziału architektury um. Tercio,
    niemal świecisz mu tymi reflektorami w okna.
    Ja szczerze wpółczuję temu gościowi, że ma takiego sąsiada jak Ty.

    Dobra rada, klepnij się w pierś, dogadaj się z sąsiadem. Nic tak nie boli
    jak wzajmene wkurzenie trwające lata.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Kauch