  • Data: 2006-07-16 22:59:21
    Temat: Re: Umieszczenie szyldu na scianie wspolnej kamienicy
    Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:e95u2o$n5a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No ale za pół roku może się okazać, że zapłacisz odszkodowanie liczone w
    > kilka tysięcy złotych :-) Poza tym tak się zastanawiam, czy czasem ościowi
    > nie przysługuje tu tzw. samopomoc, czyli nie ma prawa zwalić tej reklamy w
    > celu zapobieżenia naruszenia jego własności.

    moze sam sciagnac taki szyld lub zamowic firme na koszt wlasciciela reklamy.
    moze tez wystapic o odszkodowanie na uszkodzenie elewacji, ktorej jest
    wspolwlascicielem. a tu juz jak sie uprze... reklama na pewno nie jest na
    tasmie klejacej, moze sie nie zgodzic na zalatanie dziur po srubach i zadac
    rownego odmalowania calej elewacji itp. i uwazam, ze we wszystkich swoich
    dzialaniach bedzie mial racje poniewaz to jakis kutas narusza bezprawnie
    jego wlasnosc