    From: Ebay <l...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umieszczenie szyldu na scianie wspolnej kamienicy
    Date: Tue, 11 Jul 2006 21:15:53 +0200

    Dnia Tue, 11 Jul 2006 20:31:55 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ebay [###l...@N...gazeta.pl.###] napisał:
    >

    > Zakładając, ze jest to banner reklamowy, to zgody UM nie potrzebujesz.
    > Ale zgody wszystkich współwłaścicieli tak. Ewentualnie taką zgodę na
    > wniosek Twój i brata może wyrazić sąd, ale licz się z koniecznością
    > płacenia trzeciemu współwłaścicielowi części czynszu.

    No nic pozostało mi tylko czekac co dalej mój sąsiad bedzie wymyślał, dziś
    pierwsza noc kiedy ten szyld (litery ze styroduru oświetlone trzema
    halogenami) będzie świecił i jestem pewien że właśnie na to świecenie będą
    najbardziej narzekać ponieważ oni w swojej części mieszkają a ten szyl jest
    zaraz pod jednym z ich okien.