    From: "bart" <i...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umieszczanie informacji na portalu
    Date: Sun, 18 Jan 2004 19:27:36 +0100

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:qdeqd1-3fk.ln1@ziutka.router...
    > In article <P...@k...portezjan.
    zabrze.pl>,
    Gotfryd Smolik news wrote:

    witajcie

    dziekuje serdecznie za Wasze rady, byly one
    bardzo przydatne. napisalem mail do dyrekcji zdik
    uzywajac podanych przez Was argumentow, czekam na
    to jak sie ustosunkuja.
    mam jeszcze jedno pytanie zwiazane z dzialanoscia portalu
    oraz tym konkretnym przypadkiem:

    czy dobry wyciagam wniosek ze dopoki ktos nie sprawia problemow
    a pozwala mi na umieszczanie jego dorobku naukowego, artystycznego
    na podstawie umowy ustnej albo mailowej to moge to robic?

    na portalu gromadzi sie tworczosc lokalnych pasjonatow, a postawa
    zdiku jest moim pierwszym negatywnym przypadkiem,
    chociaz z drugiej strony oni sa instytucja, niemniej nie rozumiem ich
    podejscia
    poniewaz na moja logike powinno im zalezec na tym aby rozklad dotarl do
    jak najwiekszej liczby osob, zwlaszcza ze maja w miescie konkurencje w
    postaci prywatnych przewoznikow.

    pozdrawiam serdecznie

    bart