    Subject: Re: Ulga w ZUS
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <X...@1...0.0.1>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 6 Apr 2020 14:35:03 +0200

    W dniu 2020-04-06 o 07:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Bo ja na to patrze tak ze skoro w deklaracji jest napisane ze to są
    > składki płacone przez pracownika to płaci je pracownik na rzecz ZUS a
    > prowadzacy DG jest tylko posrednikiem.
    >
    > A ty mowisz ze to tylko taki pic na wode, bo tak naprawde pracownik płaci
    > te składki pracodawcy i wtedy to są juz składki pracodawcy. A rozliczenie
    > prowadzacego z DG to juz inna bajka.
    >
    > I pewnie masz rację, bo przeciez te wszystkie podziały składek, tu pol
    > procent sstad, pol stamtad to jest budowanie skomplikowanego rozliczenia
> [...]

    Płacenie a finansowanie to takie słowa wytrychy.
    Wiele rzeczy się tak odbywa - że kto inny finansuje a kto inny fizycznie
    płaci.
    Dla mnie też jest to głównie po to, żeby zagmatwać temat, żeby potem
    w naprędce sklecona ustawa o zmianie ustawy o zwalczaniu i zapobieganiu
    i przeciwdziałaniu Covid-19 miała ponad 80 stron.