  • Data: 2020-04-06 07:59:40
    Temat: Re: Ulga w ZUS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Budżet nic za pracownika nie płaci i od tego zacznij.
    > Pracownik ma potrącone i rozliczone przez pracodawcę
    > prawidłowo składki. Czy do tego momentu jest logiczne?
    >
    > A co pracownika obchodzi jak zapłaci pracodawca te składki?
    > To jest dla pracownika nieistotne jak się pracodawca rozliczy z
    > budżetem czy ZUS.
    >
    > Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy finansowaniem składek przez
    > budżet a umorzeniem pewnych należności płatnika wobec budżetu,
    > to będzie trudno.

    Bo ja na to patrze tak ze skoro w deklaracji jest napisane ze to są
    składki płacone przez pracownika to płaci je pracownik na rzecz ZUS a
    prowadzacy DG jest tylko posrednikiem.

    A ty mowisz ze to tylko taki pic na wode, bo tak naprawde pracownik płaci
    te składki pracodawcy i wtedy to są juz składki pracodawcy. A rozliczenie
    prowadzacego z DG to juz inna bajka.

    I pewnie masz rację, bo przeciez te wszystkie podziały składek, tu pol
    procent sstad, pol stamtad to jest budowanie skomplikowanego rozliczenia
    zeby uczknac jak najwiecej a mimo to zeby 99% spoleczenstwa nie rozumiało
    co z czego wynika.

    Dzieki za wyjasnienie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin