eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
  • Data: 2022-05-29 21:21:48
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.05.2022 o 15:22, Kviat pisze:

    > Serio?
    > Ale wiesz dlaczego ludzie po II WŚ wpadli na pomysł utworzenia UE?

    W sumie wydawało mi się zawsze, że wiem, ale z II Ws mało to miało
    wspólnego, więc z ciekawością wysłucham Twojego pomysłu.

    > Tylko psychopatom wydaje się, że nie da się wymyślić nic mądrzejszego od
    > wojny. I że jeszcze nikt tego nie wymyślił.
    > Wymyślił. Uważaj, będzie trudne: można wojen nie toczyć.
    > Problem w tym, że jeszcze nikt nie wymyślił tabletki dla psychopatów, a
    > nie w tym, czy teren jest zabudowany domami, czy nie jest.

    Koncepcja tabletki dla psychopatów zapobiegającej wojnie nśrednio mnie
    przekonuje. w każdym razie sam piszesz, że jej nie ma.

    > No. Tęgie głowy, dla których problemem nie jest wojna, tylko gdzie i kiedy.

    Kilka oisób nad konwencjami pracowało. Sądzisz, że wszyscy byli psychiczni?

    > A inni dostrzegli, że problemem nie jest znalezienie miejsca do wojny,
    > bo dla psychopaty to żaden problem, a psychopaci, którzy tego miejsca
    > szukają.

    I czego dokonali ci inni?

    > Co to znowu za pojebana argumentacja? Jakieś dzielenie włosa na cztery,
    > czy trup jest bardziej, czy mniej nieżywy.
    > Że niby co? Że można toczyć wojny, bo jest trochę wolnego miejsca
    > przeznaczonego na wojny? A z wojnami skończymy dopiero, gdy miejsca na
    > wojny zabraknie? Stawiamy znaki, tu toczyć wolno, a tu nie wolno?
    > Ja pierdolę... Takie problemy do rozwiązywania może wymyślić tylko
    > psychopata.
    > Problemem jest wojna. Kropka.

    Jest - jak celnie zauważyłeś. ale ona jest i nie ma co udawać, że jej
    nie ma.

    > Te twoje "problemy" mogę rozwiązać w sekundę: pobudować wojenne
    > stadiony, bez zabudowań. Tam będą mogli "po prostu do siebie postrzelać"
    > i tam też będą mogli budować braterskie relacje w okopach. Specjalnie
    > dla nich postawię zdjęcie 1:1 rowerzysty, żeby sobie ratowali kolegów z
    > czołgu.
    >
    > Tobie się priorytety popierdoliły. Problemem są psychopaci wywołujący
    > wojny i psychopaci którzy wykonują ich rozkazy, a nie "coraz mniej
    > wolnych przestrzeni, na których można toczyć wojny".

    i tu wiele masz racji, ale nadal nie mam co na to poradzić.

    > O zabranie komuś życia na rozkaz hitlera.

    Której wojny celem było zabicie kogokolwiek samo w sobie?

    --
    Robert Tomasik