  • Data: 2013-04-17 10:11:22
    Temat: Re: Ukradziony opis aukcji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Apr 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jednak ,,podprowadzenie'' wartości niematerialnej z oszustwem

    A skąd wziąłeś oszustwo?
    Szalbierstwo od oszustwa/wyłudzenia różni się właśnie brakiem
    akceptacji zachowania przez poszkodowanego, czyli tym, co ma miejsce
    przy naruszeniu PA.

    > mniej mi się kojarzy niż kradzież.

    Mi się naruszanie "praw" nijak nie kojarzy "z podprowadzeniem", właśnie
    przez to, że legalnemu posiadaczowi nic nie ubyło.
    NIE MA kradzieży.

    > oszustwo świadome wprowadzenie kogoś w błąd lub wykorzystanie czyjegoś błędu
    > dla własnej korzyści

    SZALBIERSTWO, nie oszustwo!
    Tym razem nie wysuwałem wersji o oszustwie, akurat uważałem
    komu piszę :P

    > a wykorzystując cudzą własność niematerialną niezgodnie z prawem nie
    > wprowadzam w błąd tamtego ani w zasadzie nie wykorzystuję jego błędu

    No tak właśnie postępuje SZALBIERZ.

    Wykorzystuje fakt iż poszkodowany *nie wie*, że mu nie płacą
    (choć powinni), a nie to że poszkodowany popełnia błędy.

    > No na mój gust to nie spełnia ani w 0,00000001%

    No to kradzież nie spełnia go WCALE.

    pzdr, Gotfryd