  • Data: 2013-04-17 12:19:51
    Temat: Re: Ukradziony opis aukcji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2013 11:46, Dominik & Co pisze:

    > Zwróć jednak szanowną uwagę, że mowa o terminach _prawnych_,

    Nie. Mowa o języku powszechnym i rozmawianiu na poziomie obywatela.

    Poza tym, jeśli termin prawny jest sprzeczny z definicją słownikową z
    języka[1], to już w ogóle jest gupie.

    [1] o ile jest, bo Gotfryd nie przedstawił źródła, a googlanie na
    szalbierz wykazuje mi właśnie synonim oszustwa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek