  • Data: 2013-04-17 12:38:16
    Temat: Re: Ukradziony opis aukcji
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > Nie. Mowa o języku powszechnym i rozmawianiu na poziomie obywatela.

    Obywatel może nawet mówić o gwałcie, bo taki np. procucet softu
    ma pełne prawo czuć się wychędożony.

    > Poza tym, jeśli termin prawny jest sprzeczny z definicją słownikową z
    > języka[1], to już w ogóle jest gupie.

    Język polski w ogóle jest gupi i nielogiczny.

    > [1] o ile jest, bo Gotfryd nie przedstawił źródła, a googlanie na
    > szalbierz wykazuje mi właśnie synonim oszustwa.

    Ja mam widać jakieś inne google, bo od razu trafiłem na:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Szalbierstwo

    I pamiętam, że już w przedwojennych felietonach Wiecha słowo to
    było używane dokładnie w tym znaczeniu.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.