  • 21. Data: 2021-06-21 17:30:14
    Temat: Re: Ujawnienie danych internauty z forum
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Moim zdaniem, niektóre obecne wyroki są wynikiem jakiegoś konfliktu
    > pomiędzy władzą sądowniczą, a wykonawczą.

    Są wynikiem burdelu jaki wprowadził pis, a nie konfliktu.

    > Boję się, że sytuacja już
    > dawno wymknęła się spod kontroli i niektóre z orzeczeń nie mają
    > absolutnie nic wspólnego z prawem, o sprawiedliwości nie wspominając.

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/211975
    1,1,od-dwuprawia-do-bezprawia.read

    "Coraz więcej wyroków sądowych jest nie po myśli rządzących. Władza
    wchodzi więc na kolejny poziom bezprawia: ignoruje wyroki. Z kolei sądy
    stają przed koniecznością ignorowania wyroków neosędziów i dublerów.
    Sytuacja komplikuje się z każdym dniem."

    Tak, wiem, cały artykuł jest za paywallem.
    Tu masz numer papierowego wydania:
    22(3314), 26.05-31.05.2021
    Możesz iść do jakiejś biblioteki publicznej, poczytać za darmo i przy
    okazji dowiedzieć się czegoś na ten temat. Ktoś za ciebie przeanalizował
    krok po kroku jak do tego doszło i jak to wygląda obecnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 22. Data: 2021-06-21 17:40:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Jun 2021 17:03:51 +0200, Shrek wrote:

    > Pożyjemy zobaczymy. Nie sądzę żeby ktoś się jeszcze układał z
    > kaczelnikem. Wielu popełniło ten błąd i widać, że rację miał radek. I
    > jeśli znajdzie się siła polityczna zdolna przejąć władzę, to nikt
    > rozsądny się z pisem nie będzie układał.

    No widzisz, a Kukiz sie uklada :-)

    > Uprzedzając pytania co będzie
    > jak się kaczelnik przekręci,

    A to juz 72 lata. I oprocz przekrecenia jest pare innych mozliwosci.

    > to należy założyć że jego następca będzie
    > raczej gorszy pod tym względem.

    A gdzie tam - pokluca sie o wladze i Pis sie rozpadnie.

    Chyba, ze kaczelnik zdola uporzadkowac podworko ...

    > Uprzedzając następne pytanie - kukiz nie
    > jest ani rozsądny anie nie jest zdolny do przejecia władzy.

    Ale jednak sie znalazl.
    Fakt, ze wielkiego wyboru nie mial, a jak na tym wyjdzie ... pewnie
    kiepsko.

    J.

  • 23. Data: 2021-06-21 18:04:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 17:40, J.F pisze:

    > No widzisz, a Kukiz sie uklada :-)

    To jest odpowiedź na pytanie na które odpowiedziałem póżniej. NIe dość
    że nie jest w stanie przejść władzy to jest przykładem człowieka...
    zresztą nieważnie - posłuchajmy starych piersi;)

    > A to juz 72 lata. I oprocz przekrecenia jest pare innych mozliwosci.

    Tak czy inaczej - następni będą tylko gorsi:P

    > A gdzie tam - pokluca sie o wladze i Pis sie rozpadnie.

    Fajnie by było.

    > Chyba, ze kaczelnik zdola uporzadkowac podworko ...

    Kaczelnik to chyba chciałby pinokia. Jakoś tego nie widzę. Choć kto ich
    tam wie. Moim zdaniem jak się kaczelnik przekręci to będzie rozpierducha
    na całego - i albo się rzeczywiście rozpadną albo wygra największy
    skurwiel. Mam swoją hipotezę, ale podzielenie się nią byłoby karalne:P

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2021-06-25 18:00:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Jun 2021 18:04:53 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > zresztą nieważnie - posłuchajmy starych piersi;)

    > Tak czy inaczej - następni będą tylko gorsi:P

    A tu troje poslow opuscilo klub PiS.
    Naczelnik chyba cos czul, skoro kukizowcow przygarnal.

    > Kaczelnik to chyba chciałby pinokia.

    Ale tak albo nie do konca, albo wewnetrzne spory silne.
    Lub parcie na stanowiska i pilnowanie swojej pozycji :-)

    > Jakoś tego nie widzę. Choć kto ich tam wie.

    > Moim zdaniem jak się kaczelnik przekręci to będzie rozpierducha
    > na całego - i albo się rzeczywiście rozpadną albo wygra największy
    > skurwiel.

    Jak wygra w PiS, to moze potem wybory przegrac :-)
    Poza tym beda musieli sie jakos dogadac.

    A oni sami juz troche wiedza - ze w jednosci sila.
    Ale kto bedzie rzadzic ta silą :-)

    J.

  • 25. Data: 2021-06-25 18:06:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.06.2021 o 18:00, J.F pisze:

    > A tu troje poslow opuscilo klub PiS.
    > Naczelnik chyba cos czul, skoro kukizowcow przygarnal.

    Pewnie coś wiedział ale i tak szukał okazji bo mu gowiny skaczą.

    > Ale tak albo nie do konca, albo wewnetrzne spory silne.
    > Lub parcie na stanowiska i pilnowanie swojej pozycji :-)

    No nie dziwię się. Taki macierewicz na przykład - kapłan religii
    państwowej dupę liże od ponad dekady a tu mu jakiegoś pinokia znikąd
    stawiają na nastepce namiestnika. Obiektywnie też bym się wkurwił:P

    > A oni sami juz troche wiedza - ze w jednosci sila.
    > Ale kto bedzie rzadzic ta silą :-)

    No przecież piszą - największy skurwiel (mam swoje typy) - jeszcze
    będziemy tęsknić za pinokiem:(

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2021-06-25 18:51:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Jun 2021 18:06:45 +0200, Shrek wrote:

    > Pewnie coś wiedział ale i tak szukał okazji bo mu gowiny skaczą.

    gowiny w klubie nadal sa i nie wiadomo, jak beda glosowac :-)

    > No nie dziwię się. Taki macierewicz na przykład - kapłan religii
    > państwowej dupę liże od ponad dekady a tu mu jakiegoś pinokia znikąd
    > stawiają na nastepce namiestnika. Obiektywnie też bym się wkurwił:P

    Mialem raczej na mysli Ziobre, Gowina, itp. Wpycha ich naczelniki
    pinokiowi ... bo chce, czy bo musi? A oni tez musza pilnowac swojej
    pozycji :-)

    A kaczelnik lubi ludzi "znikad". Marcinkiewicz, Duda, Szydlo ...
    ciekawe - szuka dobrych ludzi, czy wybiera takich, co nie podskocza.

    A teczka ... tez nie wiemy - za bardzo podskakiwal, czy naczelnik
    slusznie sie dopatrzyl, ze to zla twarz dla partii.

    > No przecież piszą - największy skurwiel (mam swoje typy) - jeszcze
    > będziemy tęsknić za pinokiem:(

    Troche watpie - kaczelnik ma silna pozycje, nastepca juz nie bedzie
    taki, i beda go frakcje naciskac.

    Tak ze moze i najwiekszy skurwiel, ale wladza bedzie bardziej
    podzielona.

    J.

  • 27. Data: 2021-06-25 20:06:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.06.2021 o 18:51, J.F pisze:

    > gowiny w klubie nadal sa i nie wiadomo, jak beda glosowac :-)

    Czyli niby są a chuj wie;)

    > Mialem raczej na mysli Ziobre, Gowina, itp.

    Gowin to... w sumie nigdy nie myślałem że to napiszę... "za porządny". A
    zero... Kaczelnik go trzyma na smyczy - jak kaczelnik nie chce żeby
    został następcą, to po śmierci kaczelnika ktoś znajdzie kwity na zero.
    Strzał ostrzegawczy już był. Od tamtego czasu zero robi za pacynkę. IMHO
    cała szopka z funduszem odbudowy była po to, żeby opozycja się musiała
    wypowiedzieć. I upiekł kilka pieczeni - raz że zioberek wyglada na nieco
    niezależnego, dwa że opozycja się połamała trzy że inni koalicjanci
    dostali sygnał że to nie senat i nie są niezastąpieni.

    Jak już to budzyński, kamiński i tego pokroju persony.

    > Wpycha ich naczelniki
    > pinokiowi ... bo chce, czy bo musi? A oni tez musza pilnowac swojej
    > pozycji :-)

    Naczelnik bardzo dobrze realizuje zasadę dziel i rządź. Sprawdza się w
    społeczeństwie, sprawdza się w partii.

    > A kaczelnik lubi ludzi "znikad". Marcinkiewicz, Duda, Szydlo ...
    > ciekawe - szuka dobrych ludzi, czy wybiera takich, co nie podskocza.

    Hmm.

    https://i.wpimg.pl/1200x/d.wpimg.pl/1504112698-71969
    198/jaroslaw-kaczynski-teczki.jpg

    No i jak pisałem - umniejsza pozycję "zasłużonych"

    > A teczka ... tez nie wiemy - za bardzo podskakiwal, czy naczelnik
    > slusznie sie dopatrzyl, ze to zla twarz dla partii.

    Kogo masz na myśli. Przecież z tej całej menażerii tylko naczelnik ma
    teczkę, tylko sfałszowaną;)

    > Troche watpie - kaczelnik ma silna pozycje, nastepca juz nie bedzie
    > taki, i beda go frakcje naciskac.

    Obyś miał rację. Pamiętaj że z perspektywy czasu okazało się że drugi
    bliżniak to w sumie był spoko gość:(

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2021-06-28 09:35:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Jun 2021 20:06:33 +0200, Shrek wrote:

    > Kogo masz na myśli.

    Antoni "Teczka" M.

    > Przecież z tej całej menażerii tylko naczelnik ma
    > teczkę, tylko sfałszowaną;)

    J.

  • 29. Data: 2021-06-28 22:56:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2021 o 09:35, J.F pisze:

    > Antoni "Teczka" M.

    Na niego też są teczki.

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2021-06-29 10:24:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 22:56:41 +0200, Shrek wrote:

    > Na niego też są teczki.

    Byc moze.
    W kazdym badz razie szara eminencja zostala szarą ... eminencyjka,
    taką maciupką :-)

    J.