  • 1. Data: 2003-05-06 10:08:29
    Temat: Udział osób 'nimobilnych' pozyżej 75 lat w referendum.
    Od: Mateusz Korniak <i...@k...pl>

    Usłyszałem że możliwie jest głosowanie w imieniu osoby starszej które z
    racji stanu zdrowia nie może głosować osobiście.
    Czy to prawda ?
    Jakie są wymogi formalne aby móc głosować w imieniu osoby trzeciej.?

    Z góry dziękuje za odpowiedź :)

    --
    http://www.kupujemy.pl/ - Ponad sto tysięcy towarów z ponad 150 sklepów
    internetowych i cenników (prawie wszystkie działające w Polsce) z szeroko

  • 2. Data: 2003-05-10 17:58:28
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Korniak" <i...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy to prawda ?
    > Jakie są wymogi formalne aby móc głosować w imieniu osoby trzeciej.?

    Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia z 14 marca 2003 r.o referendum
    ogólnokrajowym (Dz.U. Nr 57, poz. 507)

    "Głosować można tylko osobiście."