  • 1. Data: 2003-05-06 10:44:27
    Temat: PZU
    Od: t...@p...onet.pl

    Czy orientujecie się jakie są widełki procentowe jeżeli chodzi o skręcenie nogi
    w kostce.CZy lekarz może w ogóle nie przyznać %.Jeżeli tak czy można się
    odwołać i czy to coś da? Dzięki za każde sugestie!!!!

  • 2. Data: 2003-05-06 13:52:15
    Temat: Re: PZU
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    3-4%.

  • 3. Data: 2003-05-06 13:52:47
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    A i możesz sie odwołać.

  • 4. Data: 2003-05-07 05:33:15
    Od: t...@p...onet.pl

    > 3-4%.

    To jest coś pewnego?

  • 5. Data: 2003-05-07 17:31:52
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    > To jest coś pewnego?
    > >

    > -100% pewne. mój brat poszedł do lekarza bo go bolała noga jak pochodził.
    Lekarz mu napisał że ma skręcone stawy czy cos i kazał w opasce uciskowej
    chodzic, za to dostał w PZU 3% uszczerbku. A jak miał nogę skręconą i gips
    ponosił to dostał 4%.

  • 6. Data: 2003-05-07 21:34:59
    Od: "weronika " <w...@N...gazeta.pl>

    jesli wyplacone odszkodowanie ci nie bedzie odpowiadac, to mozna sie odwolac
    do sadu rejonowego. zlozyc pozew o roznice miedzy wyplaconym a oczekiwanym
    odszkodowaniem. to moze byc tyle samo %, ale sad moze taki % na wiecej
    wycenic. W

  • 7. Data: 2003-05-08 13:37:22
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "weronika " <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do sadu rejonowego. zlozyc pozew o roznice miedzy wyplaconym a oczekiwanym
    > odszkodowaniem. to moze byc tyle samo %, ale sad moze taki % na wiecej

    Od kiedy? Wypłacone odszkodowanie to % uszczerbek na zdrowiu pomnożone przez
    sumę ubezpieczenia. Jak może sąd wycenić procent na więcej skoro procent
    jest określony w polisie NNW? Np 100% uszczerbku to 10 000 to 1% =100 zł. I
    tego sąd nie może zmienić. Może mieć jeszcze raz komisje lekarską i lekarz
    może przyznać większy procent. Przecież jak będę ubezpieczony od NNW na sumę
    100% uszczerbku =10 000 i dostanę 4% czyli 400 zł to nie mogę się skarżyć że
    oczekiwałem 5000zł. Bez przesady. Jeśli się oczekuje dużych odszkodowań to
    się ubezpiecza na 100 000 zl.!!!!