  • Data: 2008-05-07 12:46:37
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad...
    Od: zxc <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gray wrote:

    > IMO wystarczy, że przyjadą we dwóch, usłyszą, że jest głośno uznają to za
    > zakłócenie spokoju i wypiszą mandat sąsiadowi (Art.51. KW). Policja ma

    no wlasnie tu jest ich dobra wola do dzialania, ale czesto to tylko
    przyjda, powiedza dziendobry, dowidzenia i tyle
    albo przyjada za pozno

    > To pojęcie wprowadza regulamin spółdzielni wraz z określeniem godzin
    > trwania. Wywieszają takie coś na klatkach schodowych. W prawie raczej nie
    > ma.

    zgoda... ale co jak nie wprowadzi takiego pojecia, a nawet jak wprowadzi
    odpowiedni zapis to i tak w gruncie rzeczy za wiele spoldzielnia nie
    moze zrobic

    > Będzie uparcie hałasował - sąd może zastosować nawet karę aresztu. To może
    > się nie spodobać nawet takiemu co ma za dużo kasy.

    chcialbym to zobaczyc... tak dobrze to nie ma