  • Data: 2008-05-07 12:55:46
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad...
    Od: zxc <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Reseller wrote:

    > Przypomnę początek wątku:
    > biały dzień, sąsiedzi w pracy, w domu tylko żona z małym dzieckiem,
    > piętro wyżej uciążliwy sąsiad słuchający muzyki na maksa, wylewający
    > swoje brudy na mój taras, dysponujący jeszcze bardziej upierdliwym
    > czworonogiem, hałasującym również w nocy, a za dnia demolującym
    > krzaczki na trawniku przed blokiem i rzucającym się na wszystko i
    > wszystkich którzy się ruszają (na szczęście kundel jest wypuszczany
    > samopas w kagańcu)...
    >
    > To tak w telegraficznym skrócie...

    wyleje brudy.. zrob zdjecia, a jeszcze najlepiej w trakcie jak to robi
    pies sie rzuca na przechodzaca babcie... rob fotki, a najlepiej nagraj
    film (mozna to potraktowac jako szczucie psem co tez jest karalne ;))
    halasuje.. dzwon po policje, postaraj sie o swiadkow
    jak sie troche tego nazbiera i sie nie uspokoi to idz do dzielnicowego i
    przedstaw sytuacje, zloz zawiadomienie o popelnieniu wykroczenia

    to jest jedyny, legalny, sposob zeby odwdzieczyc sie temu czlowiekowi za
    zakłócanie twojego spokoju

    jednym slowem.. dzialaj!
    samo sie nie zrobi