  • 41. Data: 2005-06-11 11:01:11
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:d8eeal$6qf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d8eb5q$njg$1@inews.gazeta.pl...

    > Kodeks wykroczeń, Art. 51.
    > § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój,
    > porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    > publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
    >
    > Nie ma tu żadnych decybeli. Jest subiektywne pojęcie zakłócena spokoju.

    jest w innej ustawie, bylo cytoane na grupie, nie chce mi sie szukac.

    no to teraz geniusz udowodnij ze rozmowa to "krzyk, hałas, alarm lub inny
    wybryk"
    to nobla dostaniesz.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 42. Data: 2005-06-11 12:07:35
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8eb4s$nfb$1@inews.gazeta.pl>, Przemek R... wrote:

    > czy halasem sa rozmowy czy krzyki?

    § 1. Kto krzykiem...

    Renata

  • 43. Data: 2005-06-11 12:15:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8eg9l$djv$1@inews.gazeta.pl>, Przemek R... wrote:

    > jest w innej ustawie, bylo cytoane na grupie, nie chce mi sie szukac.

    Nie znasz się kompletnie, ale się mądrzysz. Rozumiem, że raz się można
    wymądrzyć, bo się coś komuś tam wydawało, ale, gdy tyle osób ci mówi,
    że nie masz racji, to może czas spasować.

    Nie chce ci się szukać, to i dobrze, bo szkoda twojego czasu, bo i tak
    byś nie znalazł. Żadne decybele ustawowe nie dotyczą hałasu
    generowanego przez bydło.

    Renata

  • 44. Data: 2005-06-11 13:13:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

  • 45. Data: 2005-06-11 13:14:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndalla4.n7e.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > § 1. Kto krzykiem...

    no i ?

    P.

  • 46. Data: 2005-06-11 13:14:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Nie chce ci się szukać, to i dobrze, bo szkoda twojego czasu, bo i tak
    > byś nie znalazł. Żadne decybele ustawowe nie dotyczą hałasu
    > generowanego przez bydło.

    może w jakimś rozporządzeniu o wypasie bydła :)

  • 47. Data: 2005-06-11 13:15:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie chce ci się szukać, to i dobrze, bo szkoda twojego czasu, bo i tak
    > byś nie znalazł. Żadne decybele ustawowe nie dotyczą hałasu
    > generowanego przez bydło.

    a tak wogle to jakies problemy w dziecinstwie mialas? Wszystkich ludzi
    bydlem nazywasz?
    Dzieci bawiace sie tez?(bo o nich rowniez mowa) Moze wybierz sie do jakiejs
    poradni.

    P.

  • 48. Data: 2005-06-11 13:45:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie chce ci się szukać, to i dobrze, bo szkoda twojego czasu, bo i tak
    > byś nie znalazł. Żadne decybele ustawowe nie dotyczą hałasu
    > generowanego przez bydło.

    http://www.google.com/groups?q=nat%C4%99%C5%BCenie+g
    roup:pl.soc.prawo&start=10&hl=pl&lr=&scoring=r&selm=
    bvreqo%24qph%241%40pyro.tvk.wroc.pl&rnum=11

    czemu tutaj nie zaszczekalas ?

    nawet link podalas do strony ktora reguluje takie normy: (jakie powinno
    pomieszczenie spelniac, bo moze w tym problem)

    PN-87/B-02151/02 w której określono m.in. godziny pory nocnej oraz
    dopuszczalne poziomy hałasu w pomieszczeniach przeznaczonych do przebywania
    ludzi w zależności od rodzaju źródła hałasu.
    Uwaga: Norma obowiązująca na podstawie §326 rozporządzenia Ministra
    Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych,
    jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690)
    Polska Norma dotyczy tylko hałasów występujących niezależnie od prawidłowego
    zachowania ludzi (tzn. tylko: hałasy instalacyjne, komunikacyjne, hałasy od
    urządzeń i prowadzonej działalności) - nie dotyczy przypadków wybryków
    chuligańskich, wobec których należy stosować Kodeks Wykroczeń.

    http://www.ntlmk.com/norma-wewn.htm

    czy rozmowa na korytarzu przez kilka doroslych osob czy zabawa dziecka jest
    wybrykiem chuliganskim?

    cytuje z podanej przez Ciebie strony:

    " Miarą dźwięków niepożądanych, czyli hałasu, jest poziom dźwięku A wyrażony
    w decybelach (dB):

    a.. poziomy dźwięku A niższe od 45 dB w dzień są dla człowieka mało
    uciążliwe;
    b.. hałas o poziomach dźwięku A 65-70 dB jest uciążliwy i - niestety -
    typowy dla naszego życia codziennego;
    c.. w polskim i międzynarodowym ustawodawstwie przyjęto, że poziom dźwięku
    A powyżej 85 dB przy 8 godzinnym działaniu na stanowisku pracy stwarza
    zagrożenie uszkodzenia słuchu"
    czy rozmowa przekracza poziom dzwieku 65 dB ?

    P.

  • 49. Data: 2005-06-11 15:19:43
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8epsu$j7i$1@inews.gazeta.pl>, Przemek R... wrote:

> [...]
    stwarza
    > zagrożenie uszkodzenia słuchu"
    > czy rozmowa przekracza poziom dzwieku 65 dB ?

    Bosz, kto nauczy tego pana czytać?

    Renata

  • 50. Data: 2005-06-11 19:50:43
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On 11 Jun 2005 15:19:43 GMT, Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    wrote:

    > Bosz, kto nauczy tego pana czytać?

    Bo Ty cytować nauczysz się sama, prawda ;)

    R.