  • Data: 2006-05-02 19:26:15
    Temat: Re: Uciążliwe śmieciarki
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdyby było tak jak piszesz, to przy istniejącym bezrobociu wszyscy mający
    pracę
    > powinni pracować idealnie i być super grzeczni. Wydaje mi się, że jednak
    tak
    > nie jest. :-)

    Administracja powinna porozmawiać z MPO, że "nie życzy sobie takiego a
    takiego podjeżdżania, a jeśli nie, to trudno - zmienimy firmę zajmującą się
    wywozem śmieci". W Kraku, gdzie mieszkam wybór firm jest duży: trzy bloki
    wokół obsługują trzy różne firmy i nie ma w tym nic dziwnego.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"