  • Data: 2020-06-04 15:24:16
    Temat: Re: Uchwała PKW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mxffyvceft98$.1gh3ymsd6uk2o$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Thu, 4 Jun 2020 14:07:05 +0200, J.F. napisał(a):

    >PiS nie dał własnych pieniędzy, tylko kasę suwerena.

    nie mowie nie, ale poprzednicy zabierali tyle samo, a nie dawali nic
    :-)

    >Okazuje się że w ubiegłym roku każdemu zabrał - żeby potem dać, czego
    >suweren nie ogarnia -

    Normalna redystrybucja przez budzet, funkcjonujaca "od zawsze".

    >ok. 25 tys. zł.
    >https://for.org.pl/pl/a/7794,komunikat-20/2020-rach
    unek-od-panstwa-za-2019-rok

    >Najwięcej poszło na emerytury, a na pińcetplus 814 zł:

    ale spytaj raczej komu zabral.
    VAT sie nie podniosl.
    PIT ... rozne ruchy byly, w sumie to chyba srednio stawki pozostaly.

    Oczywiscie wplacamy coraz wiecej podatkow ... bo zarobki rosna.
    Ale czy to wina rzadu ?

    Oczywiscie mozna tez podsumowac jak ten wyborca - daliscie mi 1000zl,
    a na smieci musze zaplacic 1200 ...

    J.