  • Data: 2020-06-03 17:49:11
    Temat: Re: Uchwała PKW
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2020 o 13:53, J.F. pisze:

    > IMO - za daleki wniosek.

    IMHO nie. Wybory nie zostały przeprowadzone zgodnie z przewidzianą
    prawem procedurą. Jakby były przeprowadzone zgodnie z prawem, to nie
    byłoby problemu co wpisać. A przypominam, że organy działają w ramach
    przepisu prawa. Skoro nie zostały zgodnie z prawem przeprowadzone, to
    zgodnie z prawem się nie odbyły.

    > Choc chyba lepiej napisac "rownoznaczne z nie odbyciem wyborow" niz
    > "rownoznaczne z brakiem kandydatow" :-)
    >
    > A co wydatkami na kampanie ?
    > Malgorzacie sie zwrot nalezy :-)

    No chociażby.

    > Podoba mi sie Twoj tok myslenia :_)

    To nie moje, tylko PKW. Zwróć uwagę co napisali - brak możliwości
    głosowania na kandydatów jest tożsamy z sytuacją w której kandydaci się
    nie zgłosili. Teraz sasin drukuje karty gdzie jest tylko duda i jakubiak
    i zgodnie z uchwałą PKW wszystko jest legitnie. Pozostali się nie
    zgłosili jakubiak zajmuje drugie miejsce. I zaprzecz że nie wolno, skoro
    jest taka a nie inna uchwała PKW. Do tego prowadzi psucie prawa, że
    potem "legitnie" można robić kurwę zarówno z logiki jak i prawa. A
    przypominam, że jeśli władza wprowadza jakieś prawo, które umożliwia
    jakieś kurewstwo, to znaczy że wcześniej czy później je popełni. Nawet
    jeśli je wprowadzając wcale tego kurestwa nie miała nawet na myśli, to
    jak się nadarzy okazja i będzie potrzeba to je wynajdą i wykonają. Jak
    nie ci to następni.

    > Albo osiagniemy normalnosc - wladza rzadzi, po co jej jakies trybunaly :-)

    W takim razie już jest "normalnie":(

    > No w zasadzie tak. Niby jeszcze Prezydent moze nie podpisac ... ale on
    > na pewno podpisze :-)

    Przy takim poziomie skurwienia, to podpisze prezydenta wyślą na
    kwarantannę i pod jego nieobecność podpisze marszałkini jeśli taki
    rozkaz dostanie.

    > Tym niemniej byloby trudniej takie numery jak w ostatniej kadencji
    > odstawic.

    Wydajesz się niepoprawnym optymistą. Za każdym razem gdy wydawało się że
    osiągneliśmy dno i zagrzebaliśmy się na trzy metry w mule, to najdalej
    po trzech miesiącach okazywało się, że jakiś pisi czynownik pukał od dołu.

    Sorry za żródło, ale to najlepiej to oddaje:

    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1589649304
    m9PWKs8aokLOcy3b9FKcLq.jpg

    > Spokojnie, trzeba poczekac ... na razie jeszcze cos w rodzaju demokracji
    > mamy :-)

    To co mamy obecnie ma tyle wspólnego z demokracją co bolszewizm. Czyli
    jakąś tam większość - mniej lub bardziej "demokratycznie" wybraną.

    --
    Shrek