    From: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezwlasnowolnie - konsekwencje
    Date: Thu, 10 Mar 2005 07:04:50 +0100

    User "Jerzy" <j...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:6fdb.000007ef.422ee9f9@newsgate.onet.pl

    > W rodzinie mam chora na Alzheimera. Wujek chce ja ubezwalnowolnic, ale
    > zastanawia sie czy po ubezwlasnowolnieniu czekaja go w zwiazku z tym
    > nowe obowiazki lub utrudnienia. A jesli tak to jakie?

    Czyli jak rozumiem - wujek również chce zostać kuratorem
    osoby którą ma zamiar ubezwłasnowolnić?. Domyślam się,
    że już teraz opiekuje się tą osobą?. Jeśli tak, to oprócz
    dotychczasowych czynności dotyczącej tej osoby dojdą
    jeszcze wizyty (sporadyczne) kuratora sądowego (wywiad)
    i coroczne sprawozdania dla Sądu ze sprawowania tejże
    opieki - na co wydawane są dochody osoby ubezwłasnowolnionej,
    w jakie ma warunki mieszkaniowe, jakie są miedzy wami
    relacje_stosunki itp.
    Druki przysyła Sąd na początku każdego zaczynającego się
    roku.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej