    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie i leczenie osoby bezrobotnej
    Date: Sat, 02 Oct 2004 01:21:11 +0200

    SDD wrote:

    > Zarejestrowawszy sie jako bezrobotny musisz przychodzic - co miesiac lub dwa
    > "odhaczyc sie". Podpisujesz wtedy oswiadczenie, ze w okresieod
    > jednego"odhaczenia" do drugiego nie uzyskales zadnych dochodow

    Miesiąc lub dwa?

    To jest jakiś wybór 'klienta', urzędnika?

    Bo przy umowach o dzieło mogę zrobić taki numer, że np. wszystkie datuje
    się na konkretny miesiąc, a cała resztę roku jestem bezrobotny ;)

    I to legalnie bez kantowania - dostaję np. duuuuuuuuuuuże tłumaczenie,
    robię przez rok i dochodów przez rok żadnych nie mam, bo płacą mi
    dopiero po zakończeniu wykonywania dzieła. Mam jednorazowy (spory)
    dochód. A ponieważ nie jest to zlecenie ani etat, 'zatrudniony' przy
    jakiejś pracy nie jestem (w sumie - jeśli byłbym w stanie - dzieło mogę
    wykonać przez np. tydzień, choć dostałem je rok przed oddaniem - nikt
    mi nie zabroni).