    From: Marcin Żyła <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie OC samochodu
    Date: Thu, 07 Jul 2005 23:42:03 +0200

    Marcin Sternad wrote:

    > Jak ja bym miał KP to bym wam tu D*** nie zawracał :-(
    Ale płaciłeś kiedy? Jak druga rata się miała zaczynać jak rozumię?

    To proponuje zapytać wysyłającego, czy przypadkiem wcześniej nie
    powinien zapytać o zaległą rate, i czy/jaki ma to związek z
    nieprawidłowościami w przedstawicielstwie.

    Najłatwiej będzie zapłacić jak odpowedzą "chcemy pieniędzy".
    Jak chcesz się spierać - masz świadka lub dwóch że płaciłeś ;-) , może
    jakaś kontrola policyjna była na drodze - nie zatrzymali pojazdu,
    ubezpieczyciel nie przerwał Ci ciągłości zniżek etc. Wszystko wskazuje
    na burdel w kwitach - poprzednie działania ubezpieczyciela (zniżki,
    zaniechanie wezwania natychmiast po "nie wpłacie") pozwalają domniemać
    że bła wpłata tylko gdzieś zagineła.

    MZ