  • Data: 2009-03-19 09:24:07
    Temat: Re: Ubezpieczenie
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 18, 10:00 pm, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Tak sobie przejrzalem pobieznie OWU - wzialem pod lupe Medicover w
    > wersji full wypas - tam w ogole nie ma ubezpieczenia od kosztow
    > leczenia na onkologii - to tak z pierwszych duzych rzeczy ktore mi sie
    > rzucily w oczy.

    W wersji full wypas Medicoveru:

    Jakie rodzaje schorzeń obejmuje ubezpieczenie?

    * Nowotwory
    * Neurochirurgia (usunięcie guza, naprawa wewnątrzczaskowego
    naczynia krwionośnego)
    * Poważne transplantacje organów (serce, płuca, wątroba, nerki,
    trzustka, szpik kostny)
    * Interwencyjne zabiegi kardiologiczne (plastyka naczyń
    wieńcowych)
    * Poważne zabiegi naczyniowe (naprawa tętnic szyjnych, biodrowych,
    udowych lub mózgowych)

    itepe itede...

    JK