  • Data: 2016-06-27 17:00:20
    Temat: Re: Uaktywniono serwis Wiosenne Kawały. Koszt 30.75 zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
    >Dostałem takiego smsa.
    >"Uaktywniono serwis Wiosenne Kawały. Koszt 30.75 zł
    >Aby wyłączyć Poślij wiad
    >ag.dos pod nr 92590 Potem uzyskany kod przekaż w odpowiedzi na tego
    >smsa"
    >Wiem, wszyscy wiemy że to oszustwo.

    No - powiedzmy "naciaganie".

    >Jest na to dowód. Nie jakieś zeznania, poszlaki ... blebleble.
    >Prokurator? Pozew cywilny o grube odszkodowanie?
    >Czy może nadal dla prawników są tu ukryte druczki i "cfaniak" się
    >wybroni bo umie?
    >Mój numer oczywiście "chroniony". Wygląda na to że został wylosowany.

    Pytanie pomocnicze - czy napisali gdzie wyslac odpowiedz ?

    Bo tak: sa takie serwisy. Wchodzisz na strone www, podajesz swoj
    numer, podajesz kod z sms, sie rejestrujesz.
    Czy to oszustwo ? Nie, w miare normalna usluga.

    I teraz:
    -ktos mogl sie pomylic wpisujac swoj numer, ty dostales sms z prosba o
    kod,
    -ktos mogl celowo i zlosliwie podac twoj numer. Albo nie celowo i
    zlosliwie podac obcy numer, a przypadkowo Twoj.
    ja tam czesto podaje 123456789 :-)

    Czy to wina "operatora" tego serwisu ?

    Teraz trzeba by sie doczytac, czy wyslanie tej wiadomosci zapisuje cie
    do platnego serwisu, czy wcale nie.
    Bo jesli nie - to i wysylanie pod losowe numery nic operatorowi nie
    da.

    A w takim przypadku, to ja inne, bardziej kary godne, przypadki
    widzialem.

    J.