  • Data: 2002-08-12 07:41:54
    Temat: Re: Uaktualniona Lista Zydow
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > ;-))) Mysle, ze niedlugo wyjdzie uaktualniona lista Zydow, gdzie
    > miedzy 134. Mieczyslawem Rakowskim - Mojzesz Rak a
    > 135. Janem Regula - Josek Mutzenmacher bedzie
    > Hanka Redhunter - ...

    A tak serio - zawsze szczycilam sie, ze naleze do pokolenia, ktore nie tylko
    nie odrózni Zyda od nie-Zyda, ale nawet nie wiem po co mialabym takie
    odróznienie czynic. Marek Hlasko napisal, ze kazdy prawdziwy katolik
    powinien nosic obok krzyzyka Gwiazde Dawida, tak dlugo, az nie umrze ostatni
    antysemita i tez sie z nim zgadzam. Poza tym jesli Zydzi sa tacy sprytni jak
    twierdza antysemici i oplatali ziemie swymi mackami zasiadajac we wszystkich
    rzadach itd to ja, jako urodzona komformistka chce byc Zydówka:-)))))))

    HaNkA ZyDóWkA:-)))))