    From: "Idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: UWAGA Kradziez renty rodzinnej- a jednak mozna???
    Date: Tue, 30 Dec 2003 07:16:39 +0100

    Użytkownik "burzuj" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:8vv2c1-d0p.ln1@podgorska.ddns.info...

    > Gdy mialem 17 lat zmarl ojciec a poniewaz ja uczylem sie w szkole sredniej
    > potem na studiach otrzymywalem z ZUSu calkiem pokazna rente rodzinna.
    > I wszytko bylo by ok gdybym ja faktycznie otrzymywal bo renta w wieku 17
    lat
    > i pozniej do mojego 23 roku zycia przechodzila na konto matki a ja nic z
    > niej nie mialem ani grosza jescze musialem tyrac i pracowac by zarobic na
    > komorke :((

    Wstrzasajace (szczegolnie to zarobkowanie na komorke). Moim zdaniem
    powinienes jeszcze wystapic do sadu z pozwem przeciwko matce o odszkodowanie
    za szkody moralne (kto to widzial - pracowac!!!! na rachunki !!!!! majac lat
    23!!!!! Przeciez od tego mozna umrzec !!!!!!!!!!!!!).

    BTW kto kupowal jedzenie, oplacal mieszkanie, finansowal Twoje edukacyjne
    koszty?? Uwazaj, zeby sie nie okazalo, ze przejadles cala rente.... Uwazaj,
    bo moze byc w Twoim zyciu taki moment, ze zmuszony sytuacja przyjdziesz do
    swojej matki po pomoc, której wówczas ona nie będzie musiała Ci udzielać....

    nie pozdrawiam

    Monika