eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoURZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO) › Re: URZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO)
  • Data: 2017-09-22 17:43:18
    Temat: Re: URZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO)
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ nie ma ustawowego obowiązku zgadzania sie ze mną, to dopuszczam
    > taką możliwość.

    > Obywatelka, jak się z nałożeniem grzywny nie zgadzała, to mogła się
    > odwoływać, zanim się uprawomocnił tytuł. Teraz, to musiałaby zacząć od
    > wyakzania, ze w odpowiednim czasie uczynić tego nie ze swojej winy nie
    > mogła. Tyle, że w owym czasie udawała, że komicja nie istnieje.

    No ale skoro komisja nie istnieje prawnie, to i taka była nałożona grzywna.
    Jak ja napiszę na newsach, że nakładam grzywnę na kogoś za pisanie
    głupot w internecie, to nawet jak bym był prokuratorem czy szefem
    niewiadomoczego,
    to nikt by przecież nie traktował serio takiego obwieszczenia.

    > Ma prawo do takiego zdania, natomiast moim zdaniem wnoszenie
    > zawiadomienia jest błędną drogą. Nawet błędna decyzja, gdy się
    > uprawomocni jest problemem.

    A jesteś pewny, że tam w ogóle było coś w jakimś prawem przewidzianym
    trybie?
    Bo ja myślę, że Jaki ogłosił w czasie obrad, że nakłada grzywnę i nie
    było żadnych innych kroków (pism, doręczeń itp)