eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoURZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO) › Re: URZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO)
    Subject: Re: URZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję
    z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 21 Sep 2017 20:58:25 +0200

    W dniu 21-09-17 o 17:57, A. Filip pisze:

    > "Obywatelka prezydent Warsiawy" się z tobą nie zgadza [1].

    Ponieważ nie ma ustawowego obowiązku zgadzania sie ze mną, to dopuszczam
    taką możliwość.

    > Nie sądzę by HGW _za nie swoje pieniądze_ poprzestała na tym że
    > prokuratura odrzuci jej wniosek. Zaskarży decyzję prokuratury do sądu o
    > potem ja obstawiam sprawę karną nie z powództwa prokuratury.

    Obywatelka, jak się z nałożeniem grzywny nie zgadzała, to mogła się
    odwoływać, zanim się uprawomocnił tytuł. Teraz, to musiałaby zacząć od
    wyakzania, ze w odpowiednim czasie uczynić tego nie ze swojej winy nie
    mogła. Tyle, że w owym czasie udawała, że komicja nie istnieje.

    Nie chce mi się śledzić przepisów, ale nie podejrzewam, by organem
    drugiej instancji dla komisji reprywatyzacyjnej był Prokurator, wobec
    czego wysyłanie do niego "petycji" w tej sprawie ma porównywalną moc
    sprawczą do wygłoszenia tego w Dzienniku Telewizyjnym.

    Nie prokuratorowi oceniać, czy nałożenie grzywny było zasadne. Równie
    dobrze mogłaby to tu do nas wysłać i mogli byśmy zespołowo to badać. Tym
    ie mniej bez względu na nasze stanowisko, to nic nie zmieni, bonie
    jesteśmy organem władnym to zmienić.

    > Wniosek do prokuratury będzie prawie na pewno bo to co najmniej tania
    > polityczna szopka. Kolejne dwa kroki ja _obstawiam_ że będą.

    Wniosek złożyć może, bo każdemu wolno. Ciekawe co w nim napisze.

    Ma prawo do takiego zdania, natomiast moim zdaniem wnoszenie
    zawiadomienia jest błędną drogą. Nawet błędna decyzja, gdy się
    uprawomocni jest problemem.