    From: chester <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Tytuł prawny do lokalu
    Date: Mon, 19 Dec 2005 22:52:59 +0100

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > ...gratulacje. Zostaniesz głównym księgowym stowarzyszenia ;)

    lol. To byśmy mieli niezły problem wtedy :-p

    > ...uproszczone, nie marudź ;)

    nikt nic o żadnym upraszczaniu nie wspominał. Wszyscy w US i nagabywani
    księgowi jak jeden mąż mówili o obowiązku prowadzenia ksiąg, o
    jakimkolwiek uproszczeniu nie wspominał nikt.

    > ...no nie wolno. Bo KPiR nie zawiera informacji dotyczących hm...
    > jakby powiedzieć... "majątku niepodatkowego".
    Czarna magia...

    > Powiedzmy - jest jakiś wydatek nKUP.

    a to to już nawet nie okultyzm. To jakiś paproch z tego drugiego
    anty-wszechświata się zaplątał. _Nie rozumiem_

    > Niezależnie od tego czy zostanie wpisany czy nie do KPiR, to
    > i tak nie zmieni to jej "wyniku".

    Skoro tak mówisz...

    > A stan majątku prowadzącego DG się zmieni - tyle, że to nikogo
    > nie obchodzi. Zaś stowarzyszenie musi umieć się rozliczyć
    > z *całego* swojego majątku... i stąd problem.

    Hihi - cały majątek musi zostać kupiony, jakoś nikt nam niczego
    ofiarować ot tak nie chce. No ale faktycznie, może masz rację. Tyle że
    jakoś nikomu do głowy w parlamencie nie przyszło, że księgowy nie
    ubrudzi rąk za mniej niż ~300zł miesięcznie a to nierzadko wielokrotnie
    więcej niż wynoszą miesięczne dochody... :-(

    > Co do umowy... ja bym nie przesadzał; pisać nie będę, ale mniemam
    > że "coś prostszego" by starczyło :)
    > Napis sam propozycję, może ktoś z .prawo skomentuje.

    Tak też spróbuję zrobić, chociaż dzisiaj to już wymiękam. JAkoś się
    strasznie nie wyspałem i mam problemy z koncentracją :-(

    chester
    --
    http://rowerowy.szczecin.pl