eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje › Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    From: "Macias" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    Date: Sat, 3 May 2003 14:04:29 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pg115.gdansk.sdi.tpnet.pl

    > Zauwaz, ze "srednio sprawny informatyk" moze to naprawic czy to
    > bedzie "obchodzenie" czy to bedzie "zwiezle" info, ze nie zaplacili.

    Tak, ale nie ukrywam, że gdy już będę do tego zmuszony (moja
    cierpliwość się kończy), to chciałbym też narobić trochę szumu
    wokół tego - szczególnie na oczach osób, które odwiedzają serwis,
    o którym tu mowa...

    Dlatego właśnie interesuje mnie, czy to nie podpada pod jakiś
    konkretny paragraf? Z tego, co sam wertowałem, to raczej prawo
    jest po mojej stronie (w przypadku, gdy już to uczynię), ale
    wykształcenia prawniczego nie mam, więc naturalnie mogłem coś
    przeoczyć (szczególnie ta zaliczka).

    Pozdrawiam!
    Maciek