eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje › Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    From: "Macias" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    Date: Fri, 2 May 2003 23:55:15 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pg115.gdansk.sdi.tpnet.pl

    > Nie ryzykowałbym. To podpada pod kodeks karny.
    > Ale możesz spróbować to obejść. Niech się wyświetli tekst: "Z powodu
    > upływu czasu przesłania klucza świadczącego o uiszczeniu zapłaty
    > używanie nie jest możliwe". Wówczas nie domyślą się, że Ty to
    > dopisałeś później i pomyślą, że z góry umieściłeś to w kodzie,
    > a miałeś usunąć po uregulowaniu należności.

    Wszelkiego rodzaju "obchodzenie" wg mnie odpada. Średnio sprawny
    informatyk (np. opiekun serwera) po jakimś czasie dojdzie, jak to
    działa i że jest zawnętrzenie sterowane, więc to musi być jasne
    z góry...

    Mówisz, że pod kodeks karny? Ale na podstawie jakich artykułów?
    W końcu ktoś użytkuje moje dzieło, nie zapłaciwszy całości ustalonej
    kwoty. Fakt, że content (treść) jest jego, ale tylko tyle.

    Pozdrawiam!
    Maciek