    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    <6163d0ad$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <gD39J.1518706$ed3f.578912@fx14.ams1>
    <d7dg0yzhkom1$.4jzg8x6u2j4e.dlg@40tude.net>
    <61654ee0$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <sk3vp2$vle$1@gioia.aioe.org>
    <1nbwzjlxan084$.fzkeunuz42uj.dlg@40tude.net>
    <sk44af$152s$1@gioia.aioe.org>
    <1o39dqhlo6bl4.hwbziiocscrb$.dlg@40tude.net>
    <e1p9J.757113$Ki4b.145190@fx05.ams1>
    <61682bb0$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 15 Oct 2021 23:06:05 GMT

    On 2021-10-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Normalna sprawa, sprobuj sie dobic do kogos wyzej postawionego.
    > On ma wazniejsze sprawy, niz z kazdym chetnym rozmawiac.

    No to może by choć jakiegoś sekretarza wysłał a nie całować klamkę
    kazał? Jeszcze się okazało, że jednak byłą potrzeba i znowu brzydko
    wyszło.

    > Otoz to. Kolega przesadza, biskup lepiej dobiera slowa :-)

    O na pewno, choć czasem im się wymknie. A nawet często im się.

    > Jakby kurator mial prywatna organizacje, to pewnie by tak mowil.
    > A tu go srednio interesuje. Choc akurat powiedziec
    > "niektore dzieci, ktorym rodzice poswiecaja za malo czasu, lgna do
    > innych doroslych, ktorzy je lubia. A to moze potem wywolac falszywe
    > wrazenie zbytniej zazylosci"

    Problem w tym, że ww. to jest efekt wtórny ręki w majtkach, a nie
    pierwotna manifestacja problemu.

    > to nieglupie jest, a nawet madre podwojnie :-)

    Bardzo głupie, szczególnie głupotą inteligencji emocjonalnej, równie
    głupie piarowską, pomijając już moralność tzw. chrześcijańską.

    > ale ale
    > https://warszawa.naszemiasto.pl/dom-dziecka-w-bardzi
    e-pod-lupa-sledczych/ar/c1-7253425
    > https://gazetawroclawska.pl/bardo-niegrzeczne-dzieci
    -zamykane-na-klucz/ar/147337
    > i co - organ nadzoru zawiadomil prokurature?

    Nie wiem, ale "Dom dziecka "Jutrzenka", prowadzony przez Zgromadzenie
    Sióstr Maryi Niepokalanej.

    Nb. są jeszcze jakieś większe (20++) domy dziecka prowadzone nie przez
    KK?

    --
    Marcin