    From: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tygodniowy czas pracy obowiązujący w Polsce
    Date: Tue, 2 Aug 2005 23:42:28 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@157.25.165.95

    Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5f1c.00001443.42efe43a@newsgate.onet.pl...

    > ok już załapałam ;), mam jeszcze jedno pytanie czy pracodawca moze
    zatrudnić
    > na tw. okres próbny bez zadnej umowy??np na 2 tygodnie bez
    wynagrodzenia??whg
    > mojej logiki to nawet na cas próbny powinna byc umowa i wynagrodzenie bo
    jakby
    > nie patrzec prace sie wykonuje ??

    Twoja logika jest jak najbardziej prawidlowa a pytanie jak najbardziej
    retoryczne.
    Niestety, w naszym pieknym kraju rowniez i takie - nie wahajmy sie tego
    powiedziec - przestepcze - praktyki maja miejsce. Po takim okresie probnym
    stwierdza sie, ze pracowniik sie nie nadaje - i bierze sie nastepnego na
    probe (nie brakuje takich).
    Najlepszym wyjsciem jest chyba wtedy samodzielne pobranie sobie
    wynagrodzenia od "pracodawcy". No bo skoro on okrada, to przeciez czemu jego
    nie?

    Pozdrawiam
    SDD