  • Data: 2005-08-18 12:39:28
    Temat: Re: Tuning samochodu
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:de13oe$kdg$1@inews.gazeta.pl...

    > Co niestety to wielu posiadaczy takowych Polonezów Caro Buraq czy też BMW
    > Wyoha nie dociera

    LOL, jakbys sobie zamontował jarzeniowkę pod furą i swiatełka choinkowe na
    dachu to tez chcialbys zeby inni to podziwiali:-))

    HaNkA

    PS. Nie mam nic do tuningowania. Pod warunkiem, ze tuninguje sie jakies nowe
    autko, albo ze starszego robi sie wypasioną brykę, która wyglada jak nowa -
    vide "pimp my ride". Ale "tuningowane" metoda garażową malacze zawsze mnie
    śmieszą:-)