  • Data: 2020-07-23 13:29:27
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1u70sld7wswf9$.10m5m4elfk0n1$.dlg@40tud
    e.net...
    Dnia Wed, 22 Jul 2020 16:42:04 +0200, J.F. napisał(a):

    >PiS tak pilnował praworządności, że Kamiński, Wąsik dostali po 3 lata
    >paki
    >za przekroczenie uprawnień.

    Ale kto mianowal prokuratora i sedziego w tej sprawie, bo czy te 3
    lata byly zasadne ?

    >O sprawie Sawickiej i nagonce Mniej niż Zera na Garlickiego nawet nie
    >chce
    >mi się gadać.

    A czemu nie ?
    Jako uczciwy polityk powinna powiedziec "ja tego nie zrobie, bedzie
    uczciwy przetarg".
    A jej sie oczka zaswiecily jak uslyszala "jest interes do zrobienia".

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-cba-przedstaw
    ila-kompromitujace-nagrania-rozmow-beaty-sawick,nId,
    190289
    https://wiadomosci.wp.pl/szokujace-nagrania-beaty-sa
    wickiej-ciule-k-gnoje-6032733338576001a

    A na jakiej zasadzie Sawicką uniewinniono ?

    >"Już nikt, nigdy przez tego pana życia pozbawiony nie będzie"

    Tu moze troche przesadzil, ale fakt jest, ze lekarz pieniadze z
    koperty liczyl.
    A to jest karalne przestepstwo.

    J.