  • 1. Data: 2011-05-05 23:29:48
    Temat: Trwa spis powszechny
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    To raczej dla mało kogo jest tajemnicą.
    Osobiście po raz kolejny nie wezmę w nim udziału.
    Natomiast (mimo lektury ustawy) nasunęły mi się pewne kwestie.
    Oczywistym jest, że nie mamy obowiązku reagować na dobijanie się do naszych
    drzwi (antyterroryści, policja, komornik itp. poradzą sobie ;)).
    Rachmistrz może jedynie cmoknąć klamkę i spadać, choćby słyszał ponad
    wszelką wątpliwość, że w lokalu ktoś się znajduje.
    Ale załóżmy, że w chwilę po jego cmoknięciu i odejściu spod drzwi lokalu
    ktoś z niego wyjdzie i on to zobaczy. Czy miałby jakiekolwiek prawo (w
    sensie legislacyjnym) nagabywać taką osobę na korytarzu, chodniku, ulicy?
    A jeśli rachmistrzyna odchodząc od drzwi zobaczy jak ktoś do lokalu wraca
    (otwiera drzwi, furtkę) i zostanie zignorowany/spławiony? Gdzie te
    obrzydliwe idnywidua mogą nagabywać ludzi?

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2011-05-06 01:02:29
    Temat: Re: Trwa spis powszechny
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-06 01:29, Jotte pisze:
> [...]
    > (otwiera drzwi, furtkę) i zostanie zignorowany/spławiony? Gdzie te
    > obrzydliwe idnywidua mogą nagabywać ludzi?

    Co Ty chcesz od rachmistrza. Rachmistrz się umawia z ludźmi na konkretną
    godzinę, jak ktoś będzie miał czas. Do mnie zadzwonila sama pani E
    Zapendowska, żeby się umówić (a ona przecież jest zapracowana). Super,
    fajna babka. Oczywiście to było w poprzednim spisie. Fajnych ludzi
    poznałam, pogadałam, nawet super zespół muzyczny w jednym z mieszkań w
    tym bloku mieszkał. Miło się wspomina dobrych, miłych ludzi. Żałuję, że
    teraz się nie załapałam na ten spis, ale za późno sobie przypomniałam.
    Jeszcze dodam, że rachmistrz ma identyfikator i dowód osobisty, więc nie
    bój się.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-05-06 14:44:46
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    Co Ty chcesz od rachmistrza.

    Nic.
    I żądam wzajemności.

    Rachmistrz się umawia z ludźmi na konkretną
    godzinę, jak ktoś będzie miał czas.

    Ale ja się z byle kim nie umawiam, nawet jak mam czas.

    Jeszcze dodam, że rachmistrz ma identyfikator i dowód osobisty

    Doprawdy? To niezwykłe.

    więc nie bój się.

    Nie boję się, tylko brzydzę.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2011-05-06 15:35:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-06 16:44, Jotte pisze:
> [...]
    >
    > Ale ja się z byle kim nie umawiam, nawet jak mam czas.
    >

    > Jeszcze dodam, że rachmistrz ma identyfikator i dowód osobisty

    A kto by cię chciał tknąć :D

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-05-06 15:39:47
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości grup

    >Nie boję się, tylko brzydzę.

    Tylko nie próbuj przekonywać innych, że jesteś zdrowy psychicznie.

  • 6. Data: 2011-05-06 16:15:59
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > więc nie bój się.
    > Nie boję się, tylko brzydzę.
    A kto by cię chciał tknąć :D

    Nie sądź, że wszystkich traktują jak ciebie.
    Moją natomiast jest sprawą jest obrzydzenie dla łajzy biorącej robotę
    nagabywacza nękającego ludzi w ich domach i zadającej chamskie pytania.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-05-06 20:00:37
    Od: Robert Jaroszuk <z...@n...iq.pl>

    On 05/06/2011 05:39 PM, Nostradamus wrote:
    > Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości grup

    > Tylko nie próbuj przekonywać innych, że jesteś zdrowy psychicznie.

    Spoko, Jotte jest jaki jest, ale i tak bardzo mi go żal.
    Ja mam go dosyć jak przeczytam jeden jego post a on musi wytrzymywać sam
    ze sobą przez całe życie...
    To dopiero życiowy epic fail.

    --
    Robert Jaroszuk
    We do not see things as they are, we see them as we are.

    GCS/IT/O d- s: a- C ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N++ DI+
    V- M- PS+ PE++ Y(+) PGP++ t 5? X R !tv b+>++++ D- y+ G++
    GPG key id:0x5D9659C3 | pgp encrypted mail preferred
    GPG fp:E1A9 C793 FCF2 8EBD 89E9 39D5 DED4 03D1 5D96 59C3

  • 8. Data: 2011-05-06 20:22:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > Osobiście po raz kolejny nie wezmę w nim udziału.

    I tak mają wszystkie Twoje dane. W zasadzie Twój "udział"
    jest zbędny statystycznie.

  • 9. Data: 2011-05-06 20:47:52
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > I tak mają wszystkie Twoje dane. W zasadzie Twój "udział"
    > jest zbędny statystycznie.
    Być może tak, być może nie, ale to kwestia zasad, którym hołduję.
    Wystarczy zatem, że z moich podatków opłacam zatrudnionych do tej zbędnej
    statystycznie czynności.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2011-05-07 06:02:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał

    > I tak mają wszystkie Twoje dane. W zasadzie Twój "udział"
    > jest zbędny statystycznie.

    Otóż to, skoro mają te dane to niech nie zawracają dupy obywatelom.
    Irytujące jest też to, że spis nie ma większego sensu a kosztuje kupę
    kasy.