  • 11. Data: 2005-12-16 00:10:35
    Temat: Re: Trollowanie ;)
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    scream wrote:

    > A mógłbyś podać źródło tej definicji, o której piszesz? To ciekawe.

    Wlasnie. Troll oszust. To ciekawe...

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 12. Data: 2005-12-16 00:11:27
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Arek napisał(a):
    > Widocznie za krótko jesteś w sieci.
    ROTFL
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 13. Data: 2005-12-16 00:13:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik mariposa doux napisał:
    > Wlasnie. Troll oszust. To ciekawe...

    Nazwiesz trolem osobę, która prezentuje swoje własne poglądy?
    To jest dopiero ciekawe.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 14. Data: 2005-12-16 00:28:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > No to podpadniesz pod paragrafy.
    > Troll to synonim złośliwego oszusta.

    uderz w stół, a nożyce się odezwą.

  • 15. Data: 2005-12-16 01:06:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Arek napisał(a):
    > Nazwiesz trolem osobę, która prezentuje swoje własne poglądy?
    > To jest dopiero ciekawe.

    Pytałem Cię o definicję trolla. Najlepiej z podaniem jakiegoś źródła.
    Nie uchylaj się od odpowiedzi.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2005-12-16 05:10:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik rezist.com napisał:
    > Czemu? Sugerujesz ze jesli nazwe kogos kto jest oszustem, oszustem -
    > to podpadne pod paragraf? Ciekawe ;)

    Jeśli tylko będziesz potrafił to udowodnić to nie.

    > Tak uogulniajac to mozemy zalozyc ze to takze synonim gwalciciela,
    > organizatora nigeryjskich przekretow i cyklisty.

    Bez przesady. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi - troll to nie jest
    komplement. Albo nazwałeś tak kogoś, ze względu na jego wygląd i wtedy
    jest to zniewaga wyczerpująca art. 216 § 2 , albo by go zdyskredytować,
    a wtedy jest to art. 212 § 2 kk, no chyba, że potrafisz udowodnić:
    1) że nazwany tak przez Ciebie rzeczywiście jest trollem
    i jeżeli to był zarzut uczyniony publicznie to jeszcze musisz udowodnić,
    że 2) rozgłaszany przez Ciebie ten prawdziwy zarzut służyć ma obronie
    społecznie uzasadnionego interesu.

    Generalnie - masz przechlapane, jeżeli ktoś pójdzie z tym do sądu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 17. Data: 2005-12-16 05:12:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik rezist.com napisał:

    > Czemu? Sugerujesz ze jesli nazwe kogos kto jest oszustem, oszustem -
    > to podpadne pod paragraf? Ciekawe ;)

    Jeśli tylko będziesz potrafił to udowodnić i nie nazwałeś go tak w
    środkach masowego przekazu to nie podpadniesz.

  • 18. Data: 2005-12-16 07:18:06
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Generalnie - masz przechlapane, jeżeli ktoś pójdzie z tym do sądu.

    Super, uwielbiam przegrywac sprawy ;D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 19. Data: 2005-12-16 08:43:14
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 16 Dec 2005 00:26:43 +0100,
    Arek <a...@e...net> screamed:

    > Widocznie za krótko jesteś w sieci.

    A Ty zdecydowanie za długo w swojej (wyimaginowanej).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 09:42:30 user up 10827 days, 21:37, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Fighting for peace is like screwing for virginity.

  • 20. Data: 2005-12-16 08:44:35
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 16 Dec 2005 01:13:29 +0100,
    Arek <a...@e...net> screamed:

    > Nazwiesz trolem osobę, która prezentuje swoje własne poglądy?
    > To jest dopiero ciekawe.

    Chcesz powiedzieć że taki Expert, które jakby nie było reprezentował
    własne poglądy, nie był trollem? A mkarwan i cała reszta pomniejszych
    lokalnych watażek?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 09:43:50 user up 10827 days, 21:38, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    MS-DOS: Maybe SomeDay an Operating System.