  • 11. Data: 2011-12-11 15:01:21
    Temat: Re: Trefny towar - co zrobic?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MS wrote:
> [...]
    >
    > kupiłem na aukcji telefon, używany i w opisie było 100% sprawny + 2
    > lata gwarancji. Po odebraniu przesyłki okazało się, że jest
    > uszkodzony - jak się później okazało wada elektroniki. Odesłałem w
    > ramach gwarancji. I pierwsze pytanie: czy to nie zamierzone oszustwo
    > jeśli w momencie odbioru telefonu był zepsuty?
    > Po naprawie (minęło kilka dni ) wrócił do mnie znowu uszkodzony, i
    > znowu zawiodła elektronika. A więc to nie siła wyższa a zwyczajnie
    > trefny towar. Chciałem zwrócić telefon. Sprzedawca nie chce oddać
    > pieniędzy. Czy zasadne jest zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa

    tak BTW...

    trefny to by on był jakby pochodził z jumy ;-)

  • 12. Data: 2011-12-11 18:16:05
    Od: MS <a...@x...pl>

    W dniu 2011-12-11 14:22, Animka pisze:

    > Dlaczego w ciągu 10 dni nie odesłałeś tego telefonu żądając zwrotu
    > pieniędzy?
    > Dlaczego nie wysłałes skargi do Allegro, że już po ptokach

    Do Allegro to sobie mozna pisac.... Zabawne. :)

    A tak na serio to kupilem go w drodze licytacji wiec prawo nie dopuszcza
    zwrotu. I nie slyszałem aby od teog były wyjatki.:(

  • 13. Data: 2011-12-11 18:28:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MS wrote:

    > Do Allegro to sobie mozna pisac.... Zabawne. :)
    >
    > A tak na serio to kupilem go w drodze licytacji wiec prawo nie
    > dopuszcza zwrotu. I nie slyszałem aby od teog były wyjatki.:(

    kodeks animkowy par 290348 pkt 456

  • 14. Data: 2011-12-11 20:09:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-11 19:28, Marek Dyjor pisze:

    > kodeks animkowy par 290348 pkt 456

    LOL

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 15. Data: 2011-12-11 20:10:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > kodeks animkowy par 290348 pkt 456

    Czyli, że sprzedawcom na Allegro wolno kantować i dopuszczani są także
    kryminaliści?

    animka

  • 16. Data: 2011-12-11 20:13:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Animka wrote:

    > Czyli, że sprzedawcom na Allegro wolno kantować i dopuszczani są także
    > kryminaliści?

    patrz: "Podręcznik logiki wg Animki"

  • 17. Data: 2011-12-11 20:42:30
    Od: "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Dlaczego po ptokach? Zrób wspomniane zdjęcie
    i odeślij go jeszcze raz do naprawy.
    Przecież masz gwarancję!

    pozdrawiam
    Ula

  • 18. Data: 2011-12-11 20:47:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-11 21:13, Marek Dyjor pisze:

    > patrz: "Podręcznik logiki wg Animki"

    A ty patrz najpierw: słownik ortograficzny i do podstawówki marsz!

    animka

  • 19. Data: 2011-12-11 21:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MS a...@x...pl ...

> [...]
    > towar. Chciałem zwrócić telefon. Sprzedawca nie chce oddać pieniędzy.
    > Czy zasadne jest zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa powołując się

    trzeba było nie korzystac z gwarancji tylko od razu oddać, jako niezgodny z
    umowa.
    Miał być sprawny, był zepsuty - otrzymałes towar którego nie zamawiałeś.

  • 20. Data: 2011-12-12 15:39:50
    Od: MS <a...@x...pl>

    W dniu 2011-12-11 22:00, Budzik pisze:
> [...]
    > umowa.
    > Miał być sprawny, był zepsuty - otrzymałes towar którego nie zamawiałeś.

    Po stwierdzeniu, że przedmiot nie działa odesłalem z prosba o zwrot
    pieniedzy (niezgodny z opisem). W zamian dostałem przesylke z telefonem
    naprawionym no a potem to jak wyżej.