  • Data: 2021-11-14 22:16:00
    Temat: Re: Towar z Allegro
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-11-14 o 21:13, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Wysylka z Chin.
    > Co widac chocby po czasie dostawy.
    > I zobacz na adres sprzedawcy.
    >
    > Jakby sprzedawca sam sprowadzal, to by musial zaplacic clo i VAT przy
    > imporcie, a potem jeszcze doplacic VAT przy sprzedazy z zyskiem.
    > Choc sa i tacy,

    To niech on sp-dala z tego Allegro i robi sobie interesy w Chinach.
    Jak widzę to na Allegro coraz więcej cwaniactwa i manipulanctwa. Ktoś
    powinien ukrócić ten interes szczególnie zmuszanie płaceniem za
    pośrednictwem allegrowym Pay-em i nawet tego Pay-a zlikwidować. Każdy
    człowiek chce decydować o zapłacie samodzielnej a nie wtrynianie się
    allegro w cudze konta bankowe. Czy to Balcerowicz wymyślił i utworzył
    tego allegrowego Pay-a?
    Koniec z tymi szpiegami powinien wreszcie nastąpić.

    --
    animka