  • 31. Data: 2007-05-23 07:42:58
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@I...ml1.net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Równie krzywdzące jest pomawianie sprzedawcy nie posiadając w tej
    > kwestii nawet własnego przekonania. Nie sądzisz?

    ale czy ja pomówiłem sprzedawce? Opisuje tylko pewna sytuacje, nie podałem
    zadnych danych mogących pomóc w zidentyfikowaniu sprzedawcy, wiec gdzie tu
    jakiekolwiek pomówienie.
    Dodatkowo cały czas starałem sie uzywac trybu przypuszczajacego.
    Rozumiem, ze napisałes o pomówieniu troche na wyrost ale spokojnie - nie
    jestem osobą, która rzuca oskarzenia bezpodstawnie.

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

  • 32. Data: 2007-05-23 07:54:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 23.05.2007 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
    > ale czy ja pomówiłem sprzedawce? Opisuje tylko pewna sytuacje, nie podałem
    > zadnych danych mogących pomóc w zidentyfikowaniu sprzedawcy, wiec gdzie tu
    > jakiekolwiek pomówienie.

    Nie szkodzi. Swoich danych tez nie podajesz. Czy to zonacza ze opinia
    sterna nie jest potencjalnie krzywdzaca?

    > Dodatkowo cały czas starałem sie uzywac trybu przypuszczajacego.
    > Rozumiem, ze napisałes o pomówieniu troche na wyrost ale spokojnie - nie
    > jestem osobą, która rzuca oskarzenia bezpodstawnie.

    "Czy jest jakas szansa na powalczenie z nieuczciwym sprzedawca i na
    odzyskanie pieniedzy?"
    Chyba nie pytałeś ogólnie o jakimś tam hipotetycznym sprzedawcy, prawda?

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2007-05-23 08:30:46
    Od: stern <s...@0...pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie szkodzi. Swoich danych tez nie podajesz. Czy to zonacza ze opinia
    > sterna nie jest potencjalnie krzywdzaca?

    oczywiście jest.

    potencjalnie popełniono też przestępstwo,

    Potencjalnie moje złosliwe uwagi mogą nawet kryć zorganizowaną grupę
    przestępczą przerabiającą karty i oferującą je do sprzedazy nieświadomym
    niczego użytkownikom allegro.

    BTW: czy mi się wydaje, że ani razu nie podano terminu zakupu owej karty

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 34. Data: 2007-05-23 08:43:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Nie szkodzi. Swoich danych tez nie podajesz. Czy to zonacza ze opinia
    > sterna nie jest potencjalnie krzywdzaca?

    krzywdząca? Tak jej nie odebrałem...
    Mało merytoryczna - owszem, krzywdzaca - raczej nie.
    Poza tym mnie jednak jakos identyfikujecie po nicku - o sprzedawcy nie
    wiadomo absolutnie nic.

    > "Czy jest jakas szansa na powalczenie z nieuczciwym sprzedawca i na
    > odzyskanie pieniedzy?"
    > Chyba nie pytałeś ogólnie o jakimś tam hipotetycznym sprzedawcy,
    > prawda?

    No tak, tryb przypuszczajacy odnosi sie do calego opisu sytuacji, a nie do
    kazdego pojedynczego zdania.
    Czyli:
    *Jezeli karta okaze sie modowana to czy wtedy jest jakis sposób na
    powalczenie z nieuczciwym sprzedawca itd.* - tu chyba widac pewne
    zalozenia.
    Niemniej, tak jak napisałem - sprawa jest wlasciwie zakonczona.

    "Początek i koniec zawsze są jednością."
    Frank Herbert

  • 35. Data: 2007-05-23 09:12:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@0...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    >
    > Potencjalnie moje złosliwe uwagi mogą nawet kryć zorganizowaną grupę
    > przestępczą przerabiającą karty i oferującą je do sprzedazy nieświadomym

    hehehe
    pewnie prowadzisz najbardziej przestepcza i szkodliwa działalnosc w IV RP -
    tłumaczysz napisy....

    > BTW: czy mi się wydaje, że ani razu nie podano terminu zakupu owej karty

    W pierwszym poscie, w pierwszym zdaniu... :)

    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub

  • 36. Data: 2007-05-23 10:24:10
    Od: stern <s...@0...pl>

    Budzik napisał(a):

    > hehehe
    > pewnie prowadzisz najbardziej przestepcza i szkodliwa działalnosc w IV RP -
    > tłumaczysz napisy....

    po angielsku albo niemiecku oglądam :)

    > W pierwszym poscie, w pierwszym zdaniu... :)

    Mój błąd

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 37. Data: 2007-05-23 10:35:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 23.05.2007 stern <s...@0...pl> napisał/a:
    > BTW: czy mi się wydaje, że ani razu nie podano terminu zakupu owej karty

    Tak, ale akcent był położony na "oszustwo" więc nie miało to chyba za
    dużego znaczenia.

    --
    Marcin

  • 38. Data: 2007-05-24 10:48:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Pewnie masz racje - zobaczymy.

    no prosze, a jednak nie.
    Przesłano mi opis aukcji, informujac jednoczesnie ze zdjecia podczas
    przenoszenia aukcji do archiwum sa usuwane.

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE