    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TotoLotek
    Date: Wed, 29 Dec 2004 14:01:29 +0100

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1c3cc70db33490a3989dc0@news.task.gda.pl...
    > polskim
    >
    > Naucz sie chociaz porzadnie cytowac, skoro juz zaszczycasz nas swoimi
    > postami. Poza tym to nie jest dwukrotne pobieranie podatku. Problem wiec
    > nie istnieje.

    Jak to nie jest dwukrotne pobieranie podatku?
    Raz ten co wygra płaci podatek, kiedy zawiera zakład
    Drugi raz musi zapłacić podatek od wygranej.

    Gram, ale obym nie wygrał głównej wygranej myślę sobie. Wtedy nie będzie mi
    obojętne, czy te pieniądze z drugi raz zabranego podatku wypłacą takim jak
    pan Pęczak, czy biednym dzieciom z domu dziecka, lub innym niedożywionym
    dzieciom w Polsce, których jest mnóstwo.

    Dla mnie jest to ewidentnie dwukrotne pobranie podatku od tej samej osoby -
    grającego.

    Dlaczego według pana to nie jest dwukrotne pobranie podatku, chociaż
    ewidentnie jest?
    Proszę uzasadnić, bo dla mnie na razie problem również nie istnieje, ale
    kiedy wygram może zaistnieć.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.