  • Data: 2004-12-29 13:21:03
    Temat: Re: TotoLotek
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Gram, ale obym nie wygrał głównej wygranej myślę sobie. Wtedy nie
    > będzie mi obojętne, czy te pieniądze z drugi raz zabranego podatku
    > wypłacą takim jak pan Pęczak, czy biednym dzieciom z domu dziecka,
    > lub innym niedożywionym dzieciom w Polsce, których jest mnóstwo.

    Przeciez wyplaca sie, wlasnie z podatkow roznego rodzaju zasilki i zapomogi,
    ktore niejednokrotnie nie powinny byc wyplacane. Za przeproszeniem :
    chamstwo i menelstwo sie mnozy i zyje sobie z podatkow uczciwych ludzi,
    ktorych nie stac na zapewnienie godziwych warunkow swojemu potomostwu. A
    czemu nie stac ? Bo oddaja znaczna czesc swoich zarobkow panstwu (podatki i
    inne daniny), na utrzymanie jakiegos marginesu spolecznego, ktory moglby
    zniknac(czyli wymrzec) z korzyscia dla ogolu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos