  • 1. Data: 2008-08-24 18:55:53
    Temat: Re: To w końcu człowiek wylądował na Księżycu czy nie?
    Od: r...@o...pl

    Jak chinczyki poleca i beda mieli wole polityczna to sie dowiemy.
    Chyba ze wczesniej poleca amerykance i wezma scierki zeby posprzatrac.
    A tak naprawde to ch** wie, bo niby skad. Moze cos tam poslali,
    ale raz, a potem krecili na pustyni, moze nic nie poslali
    i wszytsko krecili, a moze to wszytsko prawda?
    Ja nie mam pojecia, jedyne co to nie zdziwilbym sie gdyby tam byl
    jakis walek.