    From: r...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To w końcu człowiek wylądował na Księżycu czy nie?
    Date: Sun, 24 Aug 2008 11:55:53 -0700 (PDT)

    Jak chinczyki poleca i beda mieli wole polityczna to sie dowiemy.
    Chyba ze wczesniej poleca amerykance i wezma scierki zeby posprzatrac.
    A tak naprawde to ch** wie, bo niby skad. Moze cos tam poslali,
    ale raz, a potem krecili na pustyni, moze nic nie poslali
    i wszytsko krecili, a moze to wszytsko prawda?
    Ja nie mam pojecia, jedyne co to nie zdziwilbym sie gdyby tam byl
    jakis walek.