  • 31. Data: 2003-12-04 03:00:29
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    od ilu lat uzywasz komputerow?
    zawsze kupowales licencjonowane?
    nawet wtedy jak Twoi rodzice zarabiali +/- 50$ (przed '89) miales oryginalne
    wszystkie nowosci na swoim C64?
    jakos niewierze!
    wydaje mi sie, ze zapomnial wol jak cieleciem byl.
    a pozatym to pozycja danego softu nie zalezy od jego jakosci, tylko
    popularnosci, wiec piraci pracuja tak naprawde na pozycje tworcow
    oprogramowania

  • 32. Data: 2003-12-04 03:54:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    xmarcel rzecze:
    [..]
    > wydaje mi sie, ze zapomnial wol jak cieleciem byl.
    > a pozatym to pozycja danego softu nie zalezy od jego jakosci, tylko

    Nie. Stoi po drugiej stronie barykady i myśli, że wyzwiskami od złodziei
    napędzi sobie klientów. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 33. Data: 2003-12-04 07:16:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ps. a tu go jeszcze do ignore nie wsadziliście, bo ja instalowałem system
    od
    > nowa i zapomniałem, mówiąc krótko PLONK Arnoldzie.

    Nareszcie coś sensownego napisałeś w tym wątku;)
    Jak wszyscy to gówno spuszczą do kibelka to jest nadzieja że zniknie.

    "Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy"

    Pozdr
    Leszek

  • 34. Data: 2003-12-04 09:36:46
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    motto <m...@w...pl> napisali:
    > Ehhh osoba nie maąca nic do ukrycia nie boi sie tego, tak jak nie boję się
    > kamer na ulicy (bo nic nielegalnego nie robię).

    Doprawdy? Bedzie ci milo, jak jakis bubek bedzie przegladal twoja
    korespondencje, prywatne zdjecia i filmy?
    Jestes pewien, ze nie masz nic nielegalnego na swoim kompie, nie masz
    jakichs kserowek, albo podrobki wody toaletowej?
    Czy posiadanie komputera jest wystarczajacym powodem do przeszukania?
    Czy chcialbys byc podejrzany o gwalt tylko dlatego, ze nie jestes
    impotentem?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice http://www.krzyzak.motocykle.org .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 35. Data: 2003-12-04 09:38:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jacek Krzyzanowski rzecze:
> [...]
    > Czy posiadanie komputera jest wystarczajacym powodem do przeszukania?
    > Czy chcialbys byc podejrzany o gwalt tylko dlatego, ze nie jestes

    Może zarzuciłby na grupę hasło do swojego konta pocztowego.
    Przecie nie ma nic do ukrycia :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 36. Data: 2003-12-04 09:38:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbstvsh.cjd.j.krzyzanowski@machina.pkpik.pl.
    ..

    > Czy chcialbys byc podejrzany o gwalt tylko dlatego, ze nie jestes
    > impotentem?

    Gruba przesada.

    Pozdr
    Leszek

  • 37. Data: 2003-12-04 09:45:53
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel motto <m...@w...pl> ihn
    news:bqm296$k0l$2@news.telbank.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Oni za bardzo bali sie konkurencji Linuxa

    8-10 lat temu? Przecież to wtedy było powszchne przyzwolenie na
    instalowanie Windows i Office nie tylko w domach, ale i firmach.
    Ba, wtedy dużo lepszym edytorem był Word Perfect, ale kto teraz o
    nim pamięta?

    > OpenOffice robi ładne doc.

    Tego mi tłumaczyć nie musisz, sam używam. Problem polega na czym
    innym - na tym, że urzędowym standardem staje się nie powszechnie
    uznany standard (np. RTF), ale standard programu komercyjnego.

    > Ach i ostanio sławetnego Płatnika pod Linuxem widziałem. ;D

    Tylko że to nie Płatnik jako taki, ale jego przeróbka na Linuxa, w
    stworzeniu której ZUS przeszkadza, jak tylko może...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 38. Data: 2003-12-04 09:49:26
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    > Ale musisz używać ms?

    A ty koleś jesteś agentem MS, że tak się żołądkujesz?
    Nie denerwuj się bo ci żyłka pęknie.
    Ja tam póki co legalnego MSO i MSW kupić nie zamierzam.

  • 39. Data: 2003-12-04 09:55:19
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bqm0ol$q48$5@inews.gazeta.pl

    > Ja nigdy nie grożę, za to ja zrobiłem użytek :)

    To sie nie zdziw ze analizy fonograficzne potwierdza cos innego arku.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 40. Data: 2003-12-04 09:55:49
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Peter 'Mikolaj' Mikolajski wrote:

> [...]
    > instalowanie Windows i Office nie tylko w domach, ale i firmach.
    > Ba, wtedy dużo lepszym edytorem był Word Perfect, ale kto teraz o

    ja pamietam i dlatego zawsze powtarzam ze to
    nieslychana bezczelnosc ze strony B G nazywac przestepcami
    swych najlepszysh sojusznikow - piratow, dzieki ktorym
    "zagarnal rynek"

    Boguslaw