    From: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Testament - pytanie
    Date: Thu, 21 Mar 2002 23:36:25 +0100

    Ile ta Babcia ma lat , prawie ją uśmierciłeś

    "Czy mozna zastrzec mozliwosc
    > dokonywania zmian jedynie za zgoda osoby, ktora prawnie jest
    > juz wlascicielem ?

    Jakim właścicielem ? Wykupiono to mieszkanie ? Powołanie do spadku po
    babci będzie odbywało się na mocy ustawy lub testamentu . Babcia czyli jak
    dobrze rozumiem to matka twojej teściowej może wydziedziczyć córkę i w
    testamencie ( art. 945 par. 1 k.c określa zdarzenia ,które powodują
    nieważność testamentu ) mieszkanie przekazać prawnuczce . Wydziedziczenie
    art. 1008 k. c - tu spadkodawca może pozbawić zstępnych , małżonka i
    rodziców zachowku z powodu określonego w w/w art.

    -dziedziczenie testamentowe art. 926 par.1k.c
    - testament holograficzny art. 949 k.c
    - testament notarialny art. 950 k.c
    - testament allograficzny art. 951 k.c
    Sandra