    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tesciowa?
    Date: Thu, 7 Jul 2005 01:02:31 +0200

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:dahlv0$evc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Co jeszcze , chyba to ze "tesciowa" powiedziala corce ze chce zeby byla w
    > domu bo trzeba sie nia i jej mezem opiekowac na starosc.

    Jedno nie wyklucza drugiego. Ukochana jest jedynaczka? Daj sie poznac im z
    dobrej strony - oni boją sie utraty podpory na starość, pokazcie im, ze
    nawet mieszkajac osobno będziecie o nich sie troszczyc. Ze poprzez Wasz
    związek nie stracą córki, a zyskają syna. Rodziców tez trzeba zrozumieć.
    Moja mama na wiadomość o moich planach małzenskich wyprowadzila sie na dwa
    dni z domu:-)) Na slubie oczywiscie nie byla:-) Tez slyszalam, ze ja
    zostawiam na stare lata itd ale zrobilam wszystko aby tak sie nie czula.
    Mieszkam od niej 100km ale codziennie dzwonie i gadamy minimum godzinę, bywa
    u nas w domu srednio co 2 mce na co najmniej 3 tygodnie, pomagam jej
    fiansowo, gdy jest chora to albo przyjezdzam robic jej zakupy, albo prosze o
    to, ktoregos z moich krakowskich przyjaciól. Tak calkiem do konca moja mama
    nie zaakceptowała mojego męża [ tez między nami jest spora róznica wieku -
    11 lat - przy czym to ja jestem ta starsza:-)))] - lubi go, ale za cholerę
    sie do tego nie przyzna:-))

    Powodzenia w obłaskawianiu teściowej. Sytuacja wymaga taktu - z jednej
    strony nie kaz córce wybierac miedzy Tobą a jej rodzicami bo takich wyborów
    po prostu dokonywać nie wolno, z drugiej strony - rodzice muszą zrozumieć,
    ze ona jest dorosla i ma prawo do zalożenia swojej rodziny. Powoli, malym
    kroczkami:-))

    HaNkA