  • Data: 2009-04-29 17:06:28
    Temat: Re: Termin przechowywania rachunkow
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poza rachunkiami za prąd czy gaz dobrze trzymać wszystkie inne.
    U mnie awaria w elektrowni spowodowała ze miałem w gniazdku 320V,
    Spaliły mi sie pewne urządzenia. Aby otrzymać odszkodowanie w vattlenfalu
    musiałem przedstawić faktury czy paragony.
    Tak sie złożyło ze miałem tego sporo- wiec na tej awarii wyszedłem nawet na
    plus. Bez rachunków nie było szans na odszkodowanie.