  • Data: 2011-01-27 09:25:37
    Temat: Re: Termin przechowywania rachunkow
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Peri" <e-karol@WYTNIJ_TOo2.pl> napisał w wiadomości
    news:ihpppo$b01$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > Rachunki rachunkami. Powiedzcie mi jak długo powinienem trzymać
    > wypowiedzenie umowy o świadczenie usług internetowych. Mam bowiem
    > przypadek ze w2006 złożyłem wypowiedzenie umowy a na koniec 2010 roku
    > dostaję sądowy nakaz zapłaty abonamentu za okres ostatnich 3 lat.
    > --

    Należność jest przedawniona. Natomiast jak cię podadzą do sądu i otrzymasz
    nakaz zapłaty to musisz wnieść sprzeciw - powołując się na 1) wypowiedzenie
    2) przedawnienie. Cała filozofia. Przerabiam podobny temat z link4 tyle że
    sprawa z 2008 roku więc o przedawnieniu mowy nie ma. Grzecznie im napisałem,
    że wypowiedziałem umowę w ciągu 30 dni od jej zawarcia na co pozwala KC i
    zamiast 670 zł + oodsetki należy się im za 10 dni ubezpieczenia. Jak mnie
    oleją to w sądzie wygram.